Granen så grön och grann i stugan

Idag har vi klätt granen, eller det var mest jag som klädde. När det kommer till julgranen är jag väldigt noga så barnen för knappt sätta upp några kulor, de har ju varsin gran på sina rum som de får klä precis som de vill. 
En annan orsak till att jag vill klä den själv är också för att jag bara har glaskulor och är rädd för att de ska tappa dom i golvet. 
Men det är faktiskt bara en enda kula som gått sönder och det var när dottern var liten och jag lät henne leka med den för jag trodde att den inte var gjord i glas. 


Barnen har lagt julklapparna under granen och det tycker jag är ett bra ställe att förvara julklapparna på och det blir snyggt också. 



 
Årets tema blev vitt och silver samt några polkagriskäppar. Jag blev riktigt nöjd med årets gran, jag hela familjen blev nöjd och det är ju det viktigaste. 

Kommentarer
Postat av: Linda / CandyGirl

jättefin. Verkligen pampig

Svar: Tack. Jag blev riktigt nöjd i år
victoriajul.blogg.se

2015-12-14 @ 19:49:50
URL: http://www.candygirl.nu/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback