Tiden springer iväg

Tycker oktober gått väldigt fort i år, kändes som om det var nyss det var 3 månader kvar och nu är det bara två månader kvar. 
Nästa fredag och lördag är det tenta så jag har fullt upp medan resten av familjen har höstlov, kul för dom. 
Som tur är ska jag på söndagen få åka på shoppingresa till Ullared så då har jag något att se framemot efter tentorna. 


Nu får man börja ta tag i planering av advent. Jag vet att jag måste köpa nya adventsljusstakar till ett rum då de sa upp sig i fjol men planen är att köpa Svaneholm i Ullared då jag sett och hört att de finns till riktigt bra pris där. 



Kommentarer
Postat av: Jessica

Ser fram emot lite juliga bilder från din Ullaredsresa och lycka till med tentorna!!!

Svar: Tack. Hoppas jag får till lite juliga bilder då :)
victoriajul.blogg.se

2014-10-24 @ 10:13:51
URL: http://julilaloland.blogspot.se/
Postat av: johanna

Vad mysigt att åka till ullared nu innan jul! Jag var där ett år innan jul och jag tyckte det var jättemysigt. Skulle gärna åka igen, men får boka in den resan till nästa år :)

Svar: Ja det är kul att åka dit. Jag brukar försöka komma dit en gång per år men det har varit uppehåll när barnen varit små. Jag har ca 100 mil dit så det är en bit :)
victoriajul.blogg.se

2014-10-24 @ 10:43:32
URL: http://www.arildsdottir.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback