Julstädning

Känns som om dagen går långsamt när man ställer om klockan tycker jag. 
Idag har vi tagit tag i lite rensning av skåp och förråd på övervåningen och självklart torkar jag ur mina skåp med mitt christmas clean så det doftar gott. 
Nu är ju inte alla skåp klar uppe men det är inte så många kvar i alla fall. Sen är det bara nedervåningen kvar. Tur att maken är ledig i fem veckor nu men tanken är att han ska hinna sätta upp panel i hallen uppe också. 


Hade tänkte se en julfilm med maken ikväll. Någon som har ett tips på en bra film ?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Var hittar jag dessa? :)

Svar: Finns på lite olika ställen. Tex renlyx.se du kan söka på maison Belle christmas clean
victoriajul.blogg.se

2014-10-26 @ 16:08:22
Postat av: Jonna

Liiite sent nu kanske.. Men min tips/favorit är Love Actually :)

Svar: Den såg vi på bio men har helt glömt den så jag kanske ska se den igen. Kommer ihåg att vi var helt ensamma på bion :)
victoriajul.blogg.se

2014-10-26 @ 23:14:31
URL: http://jonnaek.wordpress.com
Postat av: Lina

Tha Family Stone och The Holiday är mina absoluta favoriter :)

SV: Det var första gången jag provade saffransskladdkaka, och jag blev positivt överraskad så prova att slänga ihop en någon eftermiddag/kväll :)

Svar: The family stone måste jag se den har jag inte sett. Tack för tipset
victoriajul.blogg.se

2014-10-27 @ 06:39:25
URL: http://sagojul.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback