Fredagsmys

Tentan är avklarad och inskickad hur det gick har jag ingen aning om. Det enda jag vet är att jag inte fick alla rätt i alla fall men jag svarade på alla uppgifter men fick inte riktigt ihop bokslutstablån men hoppas att det var enkelt fel så det inte blir så stort avdrag. 


Nu myser vi framför kakelugnen och barnen ser på film på tvn. Hade även besök tidigare idag av två små spöken, barnen tyckte det var jätte kul. Tur jag hade köpt lite godis ifall de skulle komma några spöken. 

Är ni tävlingssugna? Kika in i morgon för då startar jag upp en tävling. 

Kommentarer
Postat av: Lina

Håller tummarna för att tentan blir godkänd! :)

Svar: Tack så mycket. Ha en trevlig helg
victoriajul.blogg.se

2014-10-31 @ 18:46:57
URL: http://sagojul.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback