Tjejshopping

Idag tog jag och dottern en liten tjejshopping. Vi började med att lämna julklapparna till insamlingen, sedan köpte vi en lite ljusslinga till pepparkakshuset och lite mat, blev så glad när jag äntligen hittade blodapelsiner. 

Jag hittade även en snygg och skön klänning till mig själv på KappAhl och en slips åt maken. Hade beställt en klänning till julafton men den var mörkblå så den kanske blir till nyår istället. 


Dottern köpte en liten rosett att ha i håret på jul och renhornen med bjällror de måste man ju bara ha (enligt henne). 

Kommentarer
Postat av: Jul i fjällen

Snygg klänning! Den kan jag oxå tänka mig :) Renhornen var söta oxå, vart hittade ni dem?

Svar: Renhornen hittade vi på Lindex. Klänningen blev jag väldigt nöjd med, hade en 30% rabatt också på KappAhl som jag använde så det blev ett bra pris också
victoriajul.blogg.se

2014-12-07 @ 08:31:52
URL: http://julifjallen.blogspot.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback