Minipepparkakshus

I fredags monterade jag mina små pepparkakshus som jag ska ha på kaffekopparna på julafton tänkte jag. Det är lite pilligt och jag skulle nog ha skurit till dom när de kom ut ur ugnen för de blev lite sneda. 
 
 
Nu är inte spritsning min starka sida som ni ser, men jag tycker det är kul i alla fall, det var lite pilligt på de små husen. 
 
 
Blev lite olika mönster på taken. Barnen skrev sina namn på varsitt hus. 
 
Igår kväll kom jag på att jag inte beställt årets julkort än så det var bara att fixa det då sista dagen för beställning var den 10 december om man skulle hinna skicka de med julfrimärken. 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback