Jultidningar

 
Har suttit och tittat igenom årets jultidningar, gillar att vara förberedd ifall det kommer några jultidningsförsäljare hit. Så man har ett litet hum om vad som finns i tidningarna och vad man skulle vilja köpa. Blev lite smått nostalgisk när jag tänkte på då man själv var liten och själv sålde jultidningar. Man satt och läste premiekatalogen och drömde om de fina som man aldrig fick. Det jag märkte nu var att det finns hela fyra tidningar (som jag hittade, kanske finns det fler?) när jag var liten fanns det bara två stycken.
 
Jultidningsförlaget.  Här där jag bor är det väldigt dåligt med jultidningsförsäljare tyvärr men vi har en granntjej som brukar sälja ur denna tidning här.
Om ni vill läsa de andra katalogerna hittar ni de här
 
Julförlaget
 
Fem förlag
 
Bra förlag
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Ja man får verkligen flash-backs till när man var liten och drömde om alla premierna...och sedan terroriserade släkten för att de skulle handla så mycket som möjligt..haha!

Svar: Haha. Ja det var lite så, nu verkar det betydligt enklare att få fina premier än då man sålde själv
victoriajul.blogg.se

2014-08-28 @ 09:52:30
URL: http://varanlillajulvra.blogspot.se/
Postat av: Linda / Candygirl

Jag har aldrig sålt. .. dock köpt ett par ggr. Men erfarenheter säger att man bara ska köpa av vänner. Har allt för många gånger blivit utan leverans. .. antar att säljaren ledsnat och sket i allt sammans...

Svar: Vilken stil att inte leverera de varor man sålt. Tråkigt när man sett fram emot en leverans och sedan inte får något
victoriajul.blogg.se

2014-08-28 @ 10:43:14
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Annas Jul

Det där med att kolla igenom premiekatalogen känner jag igen =). Blev ett och annat under några år. Tack för tipset!

Svar: Ja man satt och trånade efter vissa premier kommer jag ihåg, tydligen är det mycket lättare nu att få de finare premierna än när man själv var liten
victoriajul.blogg.se

2014-08-28 @ 22:09:02
URL: http://www.annasjul.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback