Inspriation

Har fastnat på Harrods hemsida och inser att Londonresan kommer att bli dyr. Finns så mycket som jag vill ha, även barnen har tittat och de vill ha en hel del de med och än så länge har vi bara tittat på den ätbara avdelningen (eller nallen är ju inte ätbar men det övriga)
Det värsta är att det förmodligen finna en massa mer saker i butiken än på hemsidan vilket gör att det finna ännu mer som jag vill köpa.
 
Som ni kan se gillar jag fina plåtburkar och det fanns det massor av.
 

Adventskalender med chokladpraliner i.
 
Alla bilder kommer från Harrods och för er som inte ska till London, det går att beställa via deras hemsida. De skickar till Sverige.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Du kommer att få det så bra i london!! :)

Svar: Ja det är jag helt säker på, lär nog finnas en massa shopping där
victoriajul.blogg.se

2013-09-23 @ 16:44:53
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Liza

Jag vill också till London till jul ju! Vad avis jag blir! Vad häftigt det hade varit med en riktigt lyxig julkalender med praliner i!

Svar: Jag ska fundera på om jag ska köpa den kalendern åt mig själv men den var ganska dyr och jag lär väl bli för snål
victoriajul.blogg.se

2013-09-23 @ 20:54:26
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se
Postat av: Maries strålande jul

Du kommer säkert att få fantastiska dagar i London och jag ser fram mot foton!

Svar: JA det tror jag också. Självklart ska kameran med
victoriajul.blogg.se

2013-09-23 @ 21:48:20
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: AL /Scandinavian Christmas

Åh, dit ska jag in och kika. Visste inte att de skickade till Sverige, tack för tipset!

Svar: Jag upptäckte det när jag kolla där att de faktiskt skickade till Sverige frakten låg på ca 220 kronor men om man är flera som beställer blir det ju inte så dyrt
victoriajul.blogg.se


Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback