Julpyssel de luxe

 
Boken kostar ca 156:- och finns bla här
 
Boken
Fick denna boken via mail att recensera, så jag kan inte säga hur själva boken känns. Men det står att den ska vara inbunden. Det är såklart en pysselbok och jag har en förkärlek till pysselböcker med jultema. Boken är skriven av Josefin Ekman och ges ut av förlaget Parasoll.
 
Bilder
Jag tycker att bilderna är väldigt fina och de känns proffsiga. Man får en julig känsla när man tittar på bilderna och känner att man vill börja pyssla.
 
Pyssel
Boken innehåller en massa olika pyssel allt från kakor till placeringskort. Vissa pyssel är väldigt enkla men inga känns speciellt svåra.
 
Betyg
Tycker det är lite för många recept  i den, enligt mig räknas inte det till pyssel direkt. Men i övrigt så gillar jag bilderna mycket och den känns julig. Priset var överenskomligt. Mitt favoritpyssel var hur man kunde använda en trasig julkula som hyacintkruka.
 
Boken får betyget 3 av 5
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara och Sara

ÅH VA FIN BLOGG

Svar: Tack så mycket. Blir så glad när jag får höra det
victoriajul.blogg.se

2012-10-28 @ 14:21:43
URL: http://klaraochsara.blogg.se
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Alltid roligt att läsa bokrecensioner :)

Svar: Vad kul att det uppskattas
victoriajul.blogg.se

2012-10-29 @ 18:23:04
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback