Tävla om ett Julkit

Nu drar jag i gång en tävling i samarbete med underbara Country By Mail. Vinnaren får en påse med 20 st små julgranskulor i olika former, julkort och några juletiketter.



"Jag tävlar hos Victorias Jul i samarbete med Country by mail om ett julkit"

Regler:

1 vinstchans -
Lämna namn och mailadress i en kommentar och svara på frågan: Vilket år startade countrybymail.se ? (Svaret finns på deras hemsida)

1 extra vinstchans - Länka till tävlingen från din blogg, använd bilden och texten ovan. Skriv direktlänk till inlägget i kommentaren. Har du ingen blogg kan du maila tre vänner plus mig ([email protected])


Tävlingen pågår till den 10 December kl 21.00

Vinnare blev Mikaela

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback