Adventskalendrar

Det finns många fina färdiga adventskalendrar att köpa och en favorit hos mig är Pixi kalendern. Den kommer även i år vilket jag tycker är roligt. Det är perfekt med en liten saga varje dag till barnen.
 
 
Årets Pixi kalender kommer vecka 40, priset är 156 kronor och den går att förhandsbeställa redan nu.
 
 
En nyhet i år bland kalendrarna är en pixi kalender med mumin böcker. Även den kommer
vecka 40 och priset är 156 kronor. Om du inte vill missa den så går den att förhandsbeställa.
 
 
En annan nyhet för i år kommer även den vecka 40 och är Pippi och Emils adventskalender.
Innehållet är bland annat sagor, pyssel och pussel.
Priset är även här 156 kronor och går att boka här
 
Rekommenderad ålder 3-6 år på samtliga kalendrar är 3-6 år, jag tror jag måste beställa Emil och Pippis kalender i år.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback