Tävla om en bakform

Nu har ni chansen att vinna bakformen Star Bundt från Nordic ware värde 390 kronor. Formen har en non-stick beläggning som är EU godkänd. Formen är tung och har en bra värmefördelning.
 
" Jag tävlar om en bakform hos Victorias Jul i samarbete med KitchenLab"
1.För att vara med och tävla ska ni svara på frågan: Hur många bakformformar från Nordic Ware har KitchenLab? Hjälp hittar ni HÄR
2. Motivera varför du ska vinna.
3. Gör minst ett av följande:  Gilla Victorias Jul eller KitchenLab på facebook (skriv ditt namn)eller lägg till mig på bloglovin (skriv vilket nr du blev som följare) eller skriv ett inlägg på din blogg med bild och text ovan (skriv länken till inlägget )

Skriv dina svar i en kommentar med ditt namn och mailadress
 
Tävlingen avslutas den 8 december kl. 12.00
 

Kommentarer
Postat av: Paola

1. 9 stycken

2. Det här vore en drömklapp till min baktokiga 13-åriga dotter! Hon älskar att baka mjuka kakor, och hon experimenterar med smaker och fyllningar. Det vore så kul att få ge henne en så vacker form.

3. Gillar båda sidorna på FB som Paola Allegrini

2013-11-30 @ 16:21:28
Postat av: AMANDAS JUL

1. 9 stycken
2. Det vore kul att göra kakor i en annan form än de traditionella och jag tycker denna var riktigt häftig. Kul att bjuda på sånt här när det kommer gäster :)
3. Jag har gillat båda FB-sidorna (Amanda Skog) och jag följer dig på bloglovin sedan tidigare.

2013-11-30 @ 16:45:11
URL: http://amandasjul.blogg.se
Postat av: Anonym

9 st. Bakformar.
Denna fina bakform skulle vara bra att ha när man ska baka en mjuk pepparkaka. Den skulle jag servera ihop med en god kopp te. Jag tävlar om den för att få en ny bakform som går i julens tecken istället för alla gamla tråkiga bakformar som jag har.

2013-11-30 @ 19:41:33
Postat av: julianna fredriksson

Hej!
Jag är gärna med i din tävling.
Svar på frågan: Det finns 9 stycken bakformar från
Nodic Ware.

Kommer ta gästerna med storm. När bakar
i denna kakform från Nordic Ware. Hoppas nu
kakan blir god. <3

Gillar Victorias jul redan och delar
tävlingen på FB. Gillar KitchenLab.

Mvh Julianna

2013-11-30 @ 19:54:28
Postat av: Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3

1. 9 st. (6 stora bakformar och 3 med flera små)

2. jag älskar att baka, men har faktiskt inte en enda riktig bakform (har bara en springform!). skulle vara så roligt att göra en rolig tårta till dotterns första födelsedag och den formen man kan vinna är så snygg och dimensionell.

3. gillat båda sidor på fb, nathalié teodorson. följer redan på bloglovin, men gillade inlägget.

2013-11-30 @ 20:28:25
URL: http://livetomyarp.com
Postat av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja vinna då jag fortfarande saknar en sockerkaksform trots att det var två år sedan min sexåriga dotter och jag flyttade till eget. Vore kul att kunna baka något gott nu till jul.

Hur många bakformformar från Nordic Ware har KitchenLab?
Svar: 9 stycken.

Gillar både din och KitchenLab oå Fb (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna

2013-11-30 @ 21:09:40
URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Emelie Aggestig

1. De har nio olika formar från Nordic Ware
2. Jag älskar att baka men har inga fina bra formar, bara gamla sockerkaksformar från mamma. Den här formen skulle gå varm nu i julbaket
3. Jag gillar Victorias jul på facebook

2013-12-01 @ 08:42:25
Postat av: Solbritt

7 st
Gillat på fb

2013-12-01 @ 10:49:20
Postat av: Kia M

7 st.
Kul med en ny form att baka min pepparkaka i :)
Om man vinner, vill säga :)

2013-12-01 @ 10:59:54
Postat av: Frida Eriksson

1. 9
2. Det skulle vara en underbar julklapp till min mormor som älskar att baka. Efter alla goda kakor hon bjudit på så skulle det vara skönt att ge något tillbaka!
3. Blev följare 136 på bloglovin

2013-12-01 @ 13:47:41
Postat av: Carola L

Svar: 9
Jag vill vinna för bakformar får man aldrig för många!

Gillar bägge på FB (Carola Lind)

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/december/bakfom.html

2013-12-01 @ 17:11:51
URL: http://mammamuh.blogg.se
Postat av: Malin Svensk Björck

Hej!
1. 9 st.
2. Jag älskar att baka. Behöver hjälp med det då jag är kroniskt sjuk, så maken hjälper mig jämt ♥ Bakning är ett sätt för mig att få livs kvalitet trots smärtor. Sen älskar jag att ge bort bakverk till nära och kära.
3.
Har gillat båda sidorna på Facebook, Malin Svensk Björck.
Ha en fin julmånad!
Mvh
Malin
[email protected]

2013-12-01 @ 19:25:10
Postat av: Ann-Kristin B

Svar: 9 st
Motivering: Jag äger faktiskt bara en enda kakform och det är en sådandär för 12 muffins. Kunde vara kul att variera sig lite. Blev gillare 138 på Bloglovin'.

2013-12-01 @ 20:35:11
Postat av: Linda

Svar 9 st.
Jag vill vinna för att jag älskar att baka. Tycker det är kul att testa på nya recept och former och dom hade så himla roliga och annorlunda bakformar så det vore jätteroligt att få vinna och testa på göra en annorlunda kaka.
Följer dig på bloglovin redan så jag gillade inlägget som nr 3.

2013-12-01 @ 21:46:05
URL: http://lindaanyberg.blogg.se
Postat av: Spacegirl

1. 9 st
2. Jag älskar att bala och en fin bakform vore roligt att vinna :-)
3. Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/december/8-december-vinn-en-bakform.html

2013-12-02 @ 20:19:17
URL: http://spacegirl.blogg.se
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn (nu med JULKALENDER)

9 formar
Gillar båda sidorna på fb (Annika Nilsson Pettersson)

Jag vill vinna för att jag har 6 av 7 födelsedagar i familjen kvar innan mitten på januari. Så bakformen kommer vara välanvänd inom en månad ;)

Kram Annika
[email protected]

2013-12-03 @ 01:27:49
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se
Postat av: charlotta hellströfm

Hej!

Oj oj oj detta är verkligen min drömform, tänk om man den kunde få vinna. Ja den är absolut super fin. Kakorna ser så proffsiga ut i den och jag och familjen som älskar att baka skulle bli så glada.

Det finns 8 olika formar (skulle gärna ha dem alla)

Gillar er båda på facebook, Charlotta hellström

god jul
kramar
Lotta

2013-12-03 @ 07:11:52
Postat av: freja

1. De har 10 bakformar
2. Jag ska snart flytta ihop med min pojkvän och vi har inte riktigt tänkt på vilka grejer man behöver till köket osv, jag har mest glas och koppar men inga formar.. Min pojkvän tycker också om att baka så hade kunnat bli en liten julklapp till honom eller bara till vårt nya hem.
3. Jag gillar Victorias jul på facebook (Freja Lindsjö)

epost: [email protected]

2013-12-03 @ 15:25:45
URL: http://frejamarley.blogg.se
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Jag skulle säga att det är 8st då jag inte tycker cupcakesformen är en bakform.

Jag gillar din och Kitchenlabs sida på FB, Anna Karlsson

Jag vill vinna denna för att göra lite roligare kakor. Det blir liksom roligare att baka när man har lite annorlunda formar.

Har delat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/12/04/bakform-812/

2013-12-04 @ 20:52:46
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Matilda

Är med :)

Gillar din sida på fb (Matilda Pettersson).

Svar: 9

Har hittat recept på en mjuk pepparkaka med lingonfrosting som jag tänkte baka till jul. Den hade blivit såå mycket finare i denna formen än i mina vanliga, trista! :)

Kram Matilda

2013-12-04 @ 21:40:57
URL: http://www.matildasusanna.blogg.se
Postat av: care69

Jag är gärna med!
Svar: Nio stycken.
Jag vill vinna för att den var så fin, vanliga formar är trista helt enkelt.
FB: C Care Regn
Tipsat.
http://care69.blogspot.se/2013/12/8-dec-vinn-en-bakform.html

2013-12-05 @ 21:18:58
URL: http://care69.blogspot.se/
Postat av: Ronja

Nordic Ware har 9 st. bakformar

Jag vill vinna denna bakform till min mamma. Hon bakar en hel del nu till julen och hon använder alltid samma vanliga och tråkiga bakform. Så denna bakform skulle ge lite annorlunda stämning än vanligt på vår kaka! Perfekt julklapp åt mamma dessutom.

Gillat Victorias Jul och KitchenLab på facebook, heter Ronja Marin. Delade även tävlingen på min facebook sida, https://www.facebook.com/elin.ahlin.16/posts/206403336210906


Namn : Ronja Marin
E-mail:[email protected]

2013-12-06 @ 12:08:20
Postat av: johanna andersson

9 st. gillar er båda på fb-johanna andersson

Jag har precis börjat baka och jag älskar det! Tidigare har jag misslyckats och nu har jag helt plötsligt börja lyckas med det jag gör. Även mina arbetskamrater får del av kakan.
Vore grymt att överraska med lite annorlunda bakning istället för en ugnsplåt ;D

2013-12-06 @ 22:03:56
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/missjoi
Postat av: Frida Bergner

Jag är självklart med och tävlar.

KitchenLab har 9 olika bakformar från Nordic Ware.

Jag gillar att baka, och har bara några stycken olika bakformar, så det skulle vara jätte kul att kunna göra en ny, snygg och annorlunda kaka.

Gillar Victorias jul och Kitchenlab på FB: Frida Bergner
Följer dig via bloglovin sen tidigare, så gillar ditt inlägg som nr 4.

2013-12-07 @ 21:48:25
Postat av: Julpussar

Åh, de där formarna är superfina! Har redan två stycken och älskar dem! Det enda jobbiga är att de tar lite mycket plats när de ska förvaras (jämfört med silikonformar) så jag står över tävlingen den här gången och önskar alla andra lycka till istället!

2013-12-08 @ 11:30:27
URL: http://www.julpussar.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback