Paketkalender

Ska du göra en paketkalender i år? Då finns det jättefina påsar och små kartonger att köpa på Ikea. 

(null)
99kr/ paket

Jag ångrar nästan att jag inte ska göra några paket kalendrar åt barnen i år. Det kommer att få adventspaket i stället då jag tycker det är alldeles för svårt att hitta 72 stycken små saker som ska vara billiga, inte vara något skräp och något hållbart som barnen använder. 

Jag är inte klar med paketen ännu men jag har köpt varsin julkalender på dvd till dem på rea. 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

När jag var liten och vi blev tre syskon så fick vi dela på en adventskalender tillsammans, dvs vi turades om vem som fick paket varje dag. Vissa dagar fick vi något som var till oss alla tre tillsammans. När vi blev fyra syskon fick någon ett paket varje adventssöndag. Det är en lösning om du ändå vill ha kvar myset med en julkalender men det blir inte lika krävande eller dyrt att komma på 72 grejer :)

Svar: Ja det blir adventspaket i år här
victoriajul.blogg.se

2018-10-14 @ 15:39:48
URL: http://nouw.com/letitsnow

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback