Julfil

Hittade Norrmejeriers julfil på Ica igår och var bara tvungen att köpa de. 

Jag köpte årets nya smaker, Knäckig kola och polkagris. 

(null)

Jag trodde att jag skulle tycka att knäckig kola var godast men jag tyckte polkagris var bäst. 

Polkagris smakade verkligen polkagris, trodde det skulle bli en stark smak av mint bara men det var den inte. 

Knäckig kola tyckte jag (och familjen) smakade lite kaffe. Jag tyckte även det var en liten bismak av bränt. Den tyckte jag inte alls om medan sönerna och maken tyckte den var jätte god. 

Det är alltid roligt att testa men kommer nig inte att köpa några fler, känns inte så lockade att äta de till frukost. 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback