Som bortblåst

Den här veckan har gått i en rasande fart. Jag hinner inte riktigt med att uppdatera här. Men livet kommer före, och det är ju nåt positivt. Det tar nog ett tag innan jag landar i detta nya kapitel i mitt liv, just nu är det rätt mycket med hem, familj och heltidsarbete. Tanken framöver är att jag ev ska gå ner i tid men just nu när jag går utbildning på jobbet är det lite svårt. 


Men nu är det och kvalitetstid med familjen. Kanske kan det bli något julpyssel. Ska ni göra något juligt i helgen ?


Kommentarer
Postat av: Jul, Strålande Jul

Har inte heller fått mycket tid till övers den här veckan att julblogga, vilket är tråkigt. Men det är sådant som händer. Det blir nog allt lite julmusik för mig i helgen, men det är nog det enda juliga jag kan komma på.

Svar: Julmusik är inte fel. Men jag har haft som tradition att inte lyssna på det innan första advent
victoriajul.blogg.se

2017-09-30 @ 11:03:19
URL: http://https://julstralandejul.blogspot.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback