Tips till paketkalendern

Tänkte komma med lite tips på vad man kan stoppa i en paketkalender till barnen.
Mina tips är:
• Pennor (färgpennor, tusch mm), sudd, pennvässare.
• Strumpor (kanske juliga) och underkläder.
• Legofigurer (dela upp en legosats på flera paket)
• Pussel dela upp bitarna på flera paket.
• Pixiböcker, finns ofta på secondhand billigt.
• Kanske en egen lite gran till sitt rum och sedan för de ljus, kulor, stjärna, glitter osv i paketen.
• Pepparkaksmått
• Nyttosaker. Om barnet behöver fler par byxor, ny ryggsäck eller liknande som man ändå måste köpa kan man ju lägga det i något av paketen.
• Smycken, nagellack, lypsyl.

Det var mina tips. Fyll gärna på i kommentarerna om ni har andra tips.

Så här såg mina barns paketkalender ut i fjol.


Kommentarer
Postat av: My Little Crafty Life

Badskum, badleksaker, plåster med roliga motiv :)

Svar: Bra tips !
victoriajul.blogg.se

2016-10-27 @ 12:09:38
URL: http://mylittlecraftylife.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback