Julkläder

Ända sedan jag var liten har vi alltid köpt nya kläder till jul. I helgen när jag (och större delen av Sveriges befolkning 😀) var på GeKås var planen att köpa julkläder åt barnen.

Hittade matchande skjortor åt grabbarna så de kommer de nog att ha på julafton. Ska bara hitta några snygga byxor åt dom att ha till sedan.

Till dottern var det svårare att hitta något. Köpte denna klänning men om den blir till julafton får vi se. Köpte en julslips åt maken också. Att hitta något fint åt mig själv kommer bli betydligt svårare men tänkte börja hålla utkik redan nu.

Brukar ni köpa något nytt till julafton ?


Kommentarer
Postat av: Linda / Candygirl

LIte olika... ibland. Men jag gör gärna såna där superfynd.. typ loppis och kan hitta nåt jätteglittrigt, superjuligt eller så... sällan jag går och shoppar med fokus ATT hitta nya julkläder.

Svar: Ja det är ju toppen att fynda på loppis. Jag brukar köpa något som kan användas vid fler tillfällen än just julen. Så det brukar inte bli något superjuligt
victoriajul.blogg.se

2016-10-10 @ 16:39:32
URL: http://www.candygirl.nu

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback