Juliga städprodukter

Jag tycker att städningen blir så mycket roligare med städprodukter som luktar gott och är bra för miljön. Nu dyker det dessutom upp en massa roliga produkter med juldofter som dessutom är bra för miljön.

Jag har tidigare berättat och använt christmas clean. Men nu har jag även hittat fler produkter som jag tänkte tipsa er om.

Bild: Handelshuset källan
Jag har ett tag använt mig av handelshuset källans linoljesåpa. Jag blev så glad när jag kollade in deras hemsida och såg att de gjort en julvaraiant som luktar äpple och kanel. Den är nu på väg hem till mig, den finns bara i begränsad upplaga så passa på om ni vill köpa den.
De kokar sin såpa själva och garanterar en såpa helt fri från tillsatser. Den kan dessutom användas till en massa annat än just att skura golv.

Bild: Västerbottensåps
En annan såpa jag velat testa är västerbottensåpa. Den är helt fri från konserveringsmedel och den tillverkas av återvunnen vegetabilisk matolja.
Extra roligt blev det så klart när jag såg att de också har en julsåpa som luktar ingefära. Detta är en såpa jag gärna skulle vilja testa, min mormor använder denna såpan och hon är jätte nöjd med den. Hon tycker den påminner henne om när hon var liten och hennes mamma skurade hemma.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag använder själv den såpan på första bilden fast originalet då. Jag måste definitivt prova julversionen!

Svar: Ja den är jätte bra. Jag har den i dofterna sommarlind och Syrén. Ska bli spännande att testa julsåpan
victoriajul.blogg.se

2016-10-17 @ 17:52:16
URL: http://mykindofchristmas.blogg.se
Postat av: Linda/Candygirl

julsåpa.. så härligt...

Svar: Ja det är kul med julprodukter i alla former
victoriajul.blogg.se

2016-10-19 @ 22:32:34

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback