En lite annorlunda adventskalender

Det har dykt upp en massa olika adventskalendrar för vuxna, jag har sett de som innehåller godis, whiskey, the, kaffe och olika skönhetsprodukter. Nu har jag hittat en annan variant som jag inte sett något liknande tidigare, nämligen en muesli kalender, ett stort plus är att mueslin är ekologisk. Tycker idén är super kul och det känns som ett nyttigare alternativ till godiskalendrarna och  man har dessutom frukosten klar för de 24 första dagarna i december.
 
 
 
Kalenderna går att beställa här och kostar 599 kronor inkl. frakt.
 
 
Det måste vara den största kalendern jag sett.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback