Är vintern på väg?

I morse när jag klev upp var det -2,6 grader kallt ute. Det var frostigt och fint, för några år sedan brukade den första snön komma den här tiden men jag kan inte låta bli att hoppas att vintern snart är här.

Det är så fint med frost.

Just nu håller jag på och försöker jobba bort en massa skolarbete eftersom jag snart ska ha lite semester. Fast det blir ingen ta det lugnt semester utan jag ska till Ullared och trängas med allt folk. Så det det blir två hela dagar med shopping.


Kommentarer
Postat av: jessica

Åh, hoppas. NU har det varit sommar så länge - så jag läääängtar efter kyla, frost och klara dagar.

Svar: Jag med :)
victoriajul.blogg.se

2016-10-03 @ 12:10:19
URL: http://julilaloland.blogspot.se
Postat av: mykindofchristmas.blogg.se

Jag hoppas verkligen den är på väg! Här har precis blivit höst vilket jag älskar och temperaturen kliver stadigt neråt så jag hoppas det fortsätter åt det hållet :)

Svar: Ja det är så mysigt när det blir kallare ute
victoriajul.blogg.se

2016-10-03 @ 13:43:57
URL: http://mykindofchristmas.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback