Tidig julklapp

Förhoppningsvis så blir vår tidiga julklapp till oss själva klar och installerad idag. Det jag pratar om är vår nya värmepump så nu får vi det varmt och skönt i vinter. Som en extra bonus renoverades tvättstugan samtidigt (pumpen står där) eftersom det var enklast så. Pumpen är rätt besvärlig att plocka ut så det bästa var att fixa den samtidigt.

Tiden går verkligen fort, lite för fort känner jag. Om två veckor är det redan första adventshelgen. Känner att jag inte alls hunnit med mig själv i år men det kommer bli bra ändå.

Efter gårdagens snöande har vi vitt och fint ute så jag hoppas vi hinner gå ut och fota årets julkort i helgen.


Kommentarer
Postat av: Lisas Vinterland

Mysiga snö! Hoppas bara regnet håller sig borta till advent...

Svar: Ja jag hoppas verkligen att regnet håller sig borta
victoriajul.blogg.se

2016-11-12 @ 00:33:15
URL: http://lisasvinterland.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback