Saturnus glögg

Tänkte att jag skulle ge er lite glöggrecensioner från helgens glöggprovningen. Några av glöggerna vi testade hade jag fått från Saturnus. Vi var totalt sex personer som testade glöggen så här kommer vårt betyg.
 
Det var Premiumglögg 2,2 %, Åkerbär 2,2 % och Plokagris alkoholfri.
 
 
 
Vår finaste premium  testade jag och maken själva innan glöggprovningen. Vi var en god glögg med en bra glöggsmak. Maken tyckte den var lagomt söt men jag tyckte den var i sötaste laget. Den får betyget 4,5 av 5 av oss.
 
Åkerbär tyckte vi var rätt smaklös, inte mycket glöggsmak och en väldigt svag ton av åkerbär. Den får betyget 1,5 av 5.
 
Polkagris smakade  mycket pepparmint och en svag ton av glögg.Den var ganska söt, den fick totalt betyget 2 av 5 av oss. Jag tycker den är värd minst en 3:a.
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback