Jullov

Idag arbetar maken sista dagen innan jullovet. Dottern går sista dagen på skolan och sen får hon också jullov. Jag och grabbarna har jullov redan, minstingen hade ingen magsjuka som tur var. Så nu kan vi fullfölja våra julplaner. 


Idag ska jag städa iordning här hemma och lägga in vegetariska revbensspjäll i marinad. 

För ett tag sedan köpte jag denna julmust på Systembolaget som jag hade tänkt ha till julafton. Det lustiga var att jag blev tvungen att visa leg för att köpa två flaskor julmust från alkoholfria avdelningen. Lite kul är det allt då man är över 30. 


Kommentarer
Postat av: Linda/Candygirl

Den musten är mumsig... Men leg för alkoholfritt? Ehhh..

Svar: Ja jag tror inte att kassabiträdet tänkte på att det var julmust jag köpte
victoriajul.blogg.se

2016-12-22 @ 15:50:03
URL: http://www.candygirl.nu

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback