Lilla julafton

Ni vet känslan när man länge velat ha något men blivit för snål och inte vetat vad man ska ha den någonstans. Har länge velat ha en ligthbox men inte vetat vart jag ska ha den.
Nu i vår och sommar har dottern fått nytt rum och äldste sonen fått hennes gamla rum, det har medfört nya tapeter och golv samt lite fixande. Så nu har jag äntligen beställt en ligthbox som ska få stå i äldste sonens rum, köpte såklart till extra symboler med julmotiv på.

När den kommer blir lite som julafton här hemma. Är även en bra julklapp.

Har ni köpt några julklappar ännu ? Jag har faktiskt köpt ganska många


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback