Årets jul

Jag håller på och funderar en hel del på vad jag ska göra för ätbart till julen i år. Tycker alltid att det är roligt att testa nya recept men jag har såklart en hel del saker som görs varje år. 

Jag är färdig med alla julklappar utom en, den svåraste av alla nämligen min morfar. Han fyller dessutom år på lördag så jag är glad att jag i alla fall har hittat en födelsedagspresent åt honom. 
Nu kliar det i fingrarna på att få börja slå in alla julklapparna men jag ska vänta ett tag till eftersom jag inte har något bra ställe att förvara de på och jag vill inte klämma in de i något förråd eftersom de blir så fula då. Sen måste jag vänta tills jag får hem frost pappret från Panduro som äntligen kommit in i lager. 
Har roat mig med att slå in några paket till barnens paketkalender så länge. 


Kommentarer
Postat av: johanna

Åh vad duktig du är som bara har en julklapp kvar! Jag har många tyvärr :/

Svar: I år blev jag klar riktigt tidigt. Har en son som fyller år i januari så jag måste börja fundera på hans presenter snart :)
victoriajul.blogg.se

2015-10-12 @ 19:12:32
URL: http://arildsdottir.blogg.se
Postat av: Amandas jul

Oj, duktig du är! Jag väntar också på paket från Panduro, väntat i 5 veckor nu. Deras leveranstider just nu är väääldigt långa...

Svar: Ja dom har tydligen väldigt lång leveranstid. Jag beställde när de hade 25% rabatt beställde på fredagen och fick det på onsdagen så de måste ha gjort fel och tagit min beställning före. Nu lär jag få vänta länge.
victoriajul.blogg.se

2015-10-13 @ 10:12:00
URL: http://amandasjul.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback