Vi komma vi komma från peppakakeland

I går hade jag knappt någon tid alls att sitta vid datorn. Jag och barnen bakade pepparkakor och gjorde pepparkakshus när de slutade skola och förskola. Sedan fick de göra egna chokladkakor, något de länge velat göra. 
Efter de lagt sig fick jag lite tid att kolla på black friday rean och jag fann faktiskt en julklapp till min morfar, en födelsedagspresent till min mamma (som fyller år i januari) och ett skärmskydd till min telefon. Allt till bra priser så jag är jätte nöjd med dagen. 

Idag ska jag fortsätta med en dag i julens tecken. Älskar verkligen den här tiden på året. 

Vad hittar ni på idag? 

Kommentarer
Postat av: Anna Nordin

Idag ska jag leta upp ett marknadsbord jag kan använda när jag säljer min barnbok Stickis igelkotten som ville ha en kram. (På julmarknad imorgon). Ha en bra dag!!

Svar: Vad kul med en egen barnbok. Finns den att beställa på nätet? Vi är en bokfamilj som läser många barnböcker
victoriajul.blogg.se

2015-11-28 @ 08:18:26
Postat av: Anna Nordin

Underbart!! Den finns på shop.balkongforlag.se för 69 kr och fri frakt. Också på cdon.com och adlibris tillexempel :) Den är skriven på rim och släpptes i år på bokmässan i Göteborg

Svar: Tack ska kolla in den
victoriajul.blogg.se

2015-11-28 @ 11:43:49

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback