Nytt år och tack för mig

Nu närmar vi oss 2016 och jag vill passa på att tacka mig denna säsongen. 
Kommer kanske något inlägg när jag dyker på något juligt men officiellt är nu julbloggsåret 2015 över så tack alla ni läsare och sponsorer. 

Jag hoppas att ni alla fick en riktigt bra jul i år. Jag hade en väldigt bra jul med fina julklappar, 3 bakskålar från mynte serien, måttsats i porslin, ett bakmått och pengar så det räcker till en cameo och blir över. Lyckades även kamma hem fyra klappar i paketleken i år, jag som nästan aldrig brukar få något. Har även hunnit med att hälsa på min bror och svägerska i deras nya hus och varit på lite mellandagsrea. Fyndade några små färgglada kulor till barnens granar, en pappstjärna och några etiketter. Jag fick dessutom fira en vit jul även detta året men det allra roligaste var såklart att umgås med familjen. 



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback