En klarat-tentan present till mig själv

När jag klarat av en tenta brukar jag få köpa något fint, hitintills har det blivit fina kläder åt barnen men denna gången köpte jag något åt mig själv som jag länge tittat på och för att fira lite extra. Hade nämligen inte trott att jag skulle klara av den och absolut inte så bra som jag gjorde. Har väl i ärlighetens namn inte pluggat så mycket som jag borde men det är inte alltid så enkelt med en liten bebis som givetvis är prio ett (även de större barnen såklart men jag brukar plugga den tiden de går på förskolan). 

Har länge tänkt köpa dom och när de var på black friday rean slog jag till direkt. Jag blev så nöjda med dom. 



Kommentarer
Postat av: Annas Strålande Jul

Vad fina de är! :) Och grattis till tentan, verkligen!

Svar: Tack så mycket
victoriajul.blogg.se

2015-12-05 @ 12:15:52
URL: http://julstralandejul.blogspot.se
Postat av: Liza

Klart att du ska unna dig något speciellt! Vad kul att tentan gick bra! :D

Svar: Tack. Ja någon gång måste man få unna sig något. Idag unnade jag mig en bio också
victoriajul.blogg.se

2015-12-05 @ 14:55:15
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback