Årets färg

Även i år kommer Årbrå Ångbageri med en ny färg på deras pepparkaksburkar. Deras pepparkakor är försvinnande goda och enligt mig det absolut godaste köpepepparkakorna man kan köpa. En perfekt gå-bort gåva i juletid som i alla fall jag skulle bli väldigt glad för att få.
 
Foto:Katarina Hansson
I år är färgen guld och svart, vilket inte är någon direkt julig kombo i mina ögon men det är ändå väldigt fina. I september ska de finnas att köpa och du hittar dom bland annat i Årbrå Ångbageris webshop
 
Foto: Katarina Hansson
En annan smart sak är att man sedan kan återanvända burken till annat tex vetemjöl och havregryn och man kan då på deras hemsida skriva ut en etikett att klistra på. Etiketterna hittar du HÄR

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback