Mardrömmar och julbok

I natt drömde jag en mardröm nämligen att det var julafton och jag var lika förberedd som jag är idag. Alltså alla julklappar var inte inköpta, inga klappar var inslagna och jag hade inte hunnit varken baka eller laga något. Snacka om panik, tur att det bara var en dröm.
 
 
Jag har länge varit sugen på att köpa boken Fixa julen och tog och beställde den för ett tag sedan. Jag har läst mycket gott om den men måste säga att jag blev lite besviken på den, det är en väldigt fin bok men jag tycker att recepten var lite tråkiga tyvärr var inga som jag kände direkt att de vill jag prova. Nu hade jag turen att jag fick bra rabatt så jag betalade bara 102:- för boken och jag tycker inte att den är värd de 213 kronor som den kostar. 
 

Kommentarer
Postat av: Svensk Jul

Usch då inte roligt att drömma sådana drömmar tur det inte var en sanndröm!

Är också sugen på den boken :-)

Svar: Jag tycker tyvärr inte att den är värd de 213 kronorna de kostar men en hundring var det ändå värd
victoriajul.blogg.se

2014-09-22 @ 17:24:45
URL: http://svenskjul.blogspot.se
Postat av: Johanna (Johannas julblogg)

Vilken mardröm!

Svar: Ja det var det verkligen =)
victoriajul.blogg.se

2014-09-22 @ 21:00:43
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com
Postat av: Linda / CandyGirl

Tack för den infon.. då struntar vi i den boken.
Jag köpte pepparkaksformar på IKEA idag... och funderade över juldukningen när jag ändå var där... :-)

2014-09-22 @ 21:05:46
URL: http://www.candygirl.nu/
Postat av: Axelina

Fy! Jag drömde exakt samma sak förra året, roligare saker kan man ju drömma om.. Jaså den var inte så bra? Har också funderat på att köpa den men då kanske jag ska tänka om?

Svar: Jag har sett många som gillar den också men jag tycker inte att den var värd sitt pris men jag fick lite julkänslor då jag tittade i den.
victoriajul.blogg.se

2014-09-22 @ 21:37:38
URL: http://ourchristmas.blogg.se
Postat av: Annie

De där hemska mardrömmarna har jag också haft; helt plötsligt är det jul och jag har inte gjort något av det jag vill innan julen - ryser bara jag tänker på det...haha! Jag gillade den där boken och blev sugen på flera recept; det är tur att det finns så många olika böcker så att vi alla kan skaffa de som passar oss bäst! Och vilken tur att du fick rabatt så du inte känner dig lurad:)

Svar: Ja det är en hemskt dröm. Ja vi tycker alla olika och det är ju tur, ska ge den en chans till och läsa den lite bättre. Jag var inte riktigt frisk när jag läste den så det kanske gjorde sitt till =)
victoriajul.blogg.se

2014-09-23 @ 16:06:45
URL: http://varanlillajulvra.blogspot.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback