En julklapp åt mig själv

Idag har jag beställt en julklapp åt mig själv, en ny mobiltelefon. Den jag har fick sonen tag i då han var liten och på 2 minuter hann den lille busen med att doppa i hundens vattenskål vilket resulterade i att blutooth och wifi inte har fungerat. Nu har jag stått ut med det i 1,5 år så nu tyckte jag att det var nog och eftersom man är en applenörd väntade jag givetvis på den nya modellen. Så nu återstår bara att se hur länge jag får vänta på den för jag verkar inte vara den enda som beställt en. 
 
 
 
 
Denna telefon ska jag gömma så inte barnen får tag i den så jag kan ha den i många år. 

Kommentarer
Postat av: Linda / Candygirl

Fördelen med att ge sig själv julklappar (och presenter) är just att man får EXAKT det man önskar sig.

Nackdelen är att man betalar den själv! :-)

Svar: Ja precis så är det ju :)
victoriajul.blogg.se

2014-09-19 @ 13:07:18
URL: http://www.candygirl.nu/
Postat av: Kirsi

Grattis till ny telefon. Tänk att man knappt kan klara sig utan alla finesser på en telefon numera.
Vår 4 åring sa till sin far idag;
Pappa spelen i din telefon är ju helt sega. Du måste köpa en ny. Den här får du slänga eller så duger den bara som leksakstelefon

Svar: Nej man undrar ibland hur man klarade sig utan mobil. Tur jag beställde en ny för nu börjar den gamla strejka och lägger på mina samtal också. Haha barn är roliga
victoriajul.blogg.se

2014-09-19 @ 14:22:38
URL: http://julinorr.blogspot.se
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Nu är vinnaren av den exklusiva pläden utsedd. Kika in o se vem som vann.

2014-09-21 @ 19:49:04
URL: http://lottizdays.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback