Oktober

Då var oktober här, månaden då den första snön brukar komma här. Får se hur det blir i år då det fortfarande är varmt ute och väderprognoserna lovar ingen snö inom det närmaste heller. 

Idag har jag gjort något jag inte brukar göra så här tidigt nämligen slå in julklappar. Men eftersom jag inte vet om jag kommer träffa min syster med familj något innan jul så tänkte jag skicka julklapparna till hennes barn till helgen med släkt som ska dit. Eftersom det är barn som ska få klapparna gör jag en enkel inslagning. Hade inte så mycket hemma heller så jag hade inte så mycket val. 







Kommentarer
Postat av: Liza

Åh, men gud vilket mysigt pre-julmys! Älskar att slå in paket! Vad kul att du är tillbaka! :D

Svar: Jag älskar också att slå in paket.
victoriajul.blogg.se

2014-10-01 @ 15:33:29
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se
Postat av: johanna

Det ser ju jättefint ut :) Jag skulle verkligen vilja ha snö den här månaden!

Svar: Jag skulle inte tro att det blir nån snö på länge det är ju så varmt ute
victoriajul.blogg.se

2014-10-01 @ 16:53:48
URL: http://arildsdottir.blogg.se
Postat av: Linda / CandyGirl

härligt... det är kul att slå in klappar.

Svar: Ja det är ju det men lite tidigt än tycker jag. Man ska lyssna på julmusik samtidigt men det gör jag aldrig innan första advent
victoriajul.blogg.se

2014-10-01 @ 18:39:34
URL: http://www.candygirl.nu/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback