Julsaker

Jag gillar att titta på Ebay när jag har lite tid över, eftersom jag var pigg och klev upp vid kl. 5 i morse fick jag lite tid över och hann kolla lite. Hittade en del roliga och tokiga julprydnader där.
 
 
Små tomteluvor att säta på glasen 10 st för ca 89:- Tyckte de var jätte söta.
 
 
Toalett set kostar ca 90 :- Vet inte vad jag tycker om det .
 
 
Det finns mängder av utstickare från 10-20 kronor. Dessa kostar ca 19 kronor.
 
 
Det finns många annorlunda kakburkar också, denna kostar ca 330 :-
 
Så har ni tid och lust finns det massor av fina julsaker att hitta på Ebay, det finns mängder av julgrankulor och andra dekorationer.

Kommentarer
Postat av: Linda

De små luvorna på första bilden var hur mysiga som helst!

Svar: Ja det tyckte jag också
victoriajul.blogg.se

2014-10-01 @ 19:39:08
URL: http://lifeaslethenstrom.blogg.se
Postat av: Thilda

Ja herre gud vad man kan villa bort sig å helt tappa tiden på den sidan... Mycket tok men även bra och fina saker.

Svar: Ja precis. Man måste nästan veta vad man ska ha lite svårt att slösöka bara.
victoriajul.blogg.se

2014-10-01 @ 23:14:50
URL: http://www.whitechristmas.nu/
Postat av: Jessica

hehehe, alltså såna där mattor runt toaletten, och här även ovanpå(!!!)...hualigen säger jag bara. Men det är annars roligt att pynta till badrummet också tycker jag. Ljus och lite batterislingor tycker jag blir mysigt - ch så julhanddukar såklart =)

Svar: Ja jag håller med. Ser väldigt amerikanskt ut. Dottern tycker det är jätte roligt ut
victoriajul.blogg.se

2014-10-03 @ 09:09:09
URL: http://julilaloland.blogspot.se/
Postat av: Sannas Christmas

Jag har sett det där tomtetoalettpyntet för en massa år sedan men nu blev jag faktiskt sugen på att köpa det! Så oerhört tacky så att det nästan blir snyggt. Jag brukar ju faktiskt tycka att det är tråkigt att det är så ojuligt inne i badrummet, det här skulle dock garantera lösa det problemet ;)

Svar: Ja det känns väldigt amerikanskt tycker jag. Dottern tycker vi ska köpa ett men jag får väl se.
victoriajul.blogg.se

2014-10-03 @ 10:51:12
URL: http://sannaschristmas.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback