Värme och inspiration

Jag läste på några andra julbloggar att de inte är några fantaster av sommaren och jag är precis likadan, jag skulle inte vilja vara utan sommaren men jag älskar verkligen när det går mot hösten och julplanerna tar fart. Nu när det är väldigt varmt ute är jag glad att jag arbetar i sommar, där jag tillbringar det mesta av dagarna i ett kylskåp. 
Innan värmen kom så var det nästan lite höstlikt ute och då började mina tankar fara iväg på julen direkt så det blev faktiskt några julklappar inhandlade vilket känns bra, dels för att man kan sprida ut kostnaderna men framför allt för att man kan köpa genomtänkta och bra klappar. 
 
 
Är medlem på Yougov och tänkte ta en julstjärna från Georg Jensen men kan itne bestämma mig för vilken jag ska välja. Vilken tycker ni är snyggast?  Är ni inte redan medlem tycker jag att ni ska anmäla er direkt, man får poäng genom att svara på undersökningar på nätet och kan sedan välja mellan massor av designsaker. 
 
 
Om ni trots värmen är sugen på lite inspirerande julbilder tycker jag att ni ska följa Christmas_ilove på instagram. Så fina och inspirerande bilder. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag älskar sommaren, men längtar ändå alltid till julen. Inte snö eller kyla, utan bara julen :)

Svar: Ja så kan det ju också vara. Men jag längtar till snö och kyla också
victoriajul.blogg.se

2014-07-26 @ 21:14:56
URL: http://dolphin.blogg.se
Postat av: christmas_ilove

tack så hemskt mycket! Jag ska tipsa mina följare om dig snart :)

2014-07-27 @ 14:51:28
Postat av: Elina

Jag tycker definitivt den första! Riktigt stilren och snygg :D

Svar: Jag gillar nog den bäst också så jag tror att det får bli den. Tack för din åsikt.
victoriajul.blogg.se

2014-07-28 @ 15:04:34
URL: http://christmascorner.blogg.se
Postat av: johanna

Jag tror jag skulle tagit den första :) Jättefina!

Svar: Ja det blir nog den
victoriajul.blogg.se

2014-07-30 @ 12:09:50
URL: http://www.arildsdottir.blogg.se
Postat av: Julpussar

Lite sent ute kanske, men jag får väl vara kärringen mot strömmen då! ;) Har redan den nedersta fast i guld och älskar den! Men jag ska erkänna, valet var svårt... De är superfina bägge två!

Svar: Ja dom är verkligen fina båda två. Har inte bestämt mig än men det lutar åt att det blir den översta
victoriajul.blogg.se

2014-08-13 @ 14:10:42
URL: http://www.julpussar.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback