Julstjärna

Jag har varit ute efter en ny julstjärna att ha i toppen av min julgran ett tag men inte hittat någon eller jag har hittat en del men de har varit väldigt dyra. Blev så glad när jag hittade dessa skönhet hos YouGov (eftersom det är en panel där man samlar poäng skulle den bli helt gratis dessutom)
 
 
 
Stjärnor från Georg Jensen i palladium. Den översta fanns inte i lagret just nu, men jag tror att jag gillar den nedersta bäst. Ska fundera lite innan det blir en beställning.
Så ett tips till er blir att börja samla poäng redan nu så ni hinner få ihop till jul, för det brukar dyka upp massor med julsaker när vi närmar oss jul, det är mycket dyra design saker.

Kommentarer
Postat av: Zara

Skulle vara väldigt tacksam om du trycket på länken nedan och röstar på min systers hund masy!
Skulle göra henne en stor tjänst! Tack på förhand!
https://bozita.ingoare.se/sleeping/?id=152
Dela gärna!!

2014-05-03 @ 16:32:00
URL: http://Http://zaradenunderbara.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback