Julstämning hos Tilda

Jag har fått äran att recensera boken Julstämning hos Tilda av Tone Finnanger.
 
 
Boken
Detta är en pysselbok med Tilda konceptet. Den innehåller 152 sidor och ges ut av Ica Förlaget. Den innehåller både mönster och beskrivningar för diverse olika pyssel. Den kostar 179 kronor på Bokus och har isbn 9789153436492.
 
Bilder
Boken innehåller en mängd fina och stämningsfulla bilder. Alla bilder går i sann tilda anda.
 
Pyssel
I boken hittar man massor av pyssel både julpyssel och saker man kan göra och ge bort i julklapp. Du hittar de välkända tildaänglarna och tomtarna, tilda grisar, käppren, hjärtan, äpplen, strutar mm. Dessutom finns det mössor, vantar, väskor, förkläden, kökshanddukar och mycket mer som man kan göra som julklappar.
 
Betyg
Jag är så glad att jag fick recensera denna boken för jag hade nog aldrig köpt den själv då jag helt missat att den kommit. Jag är sedan tidigare ert stort fan av Tilda och har länge velat ha en Tilda ängel eller tomte och tänkte försöka mig på att göra en själv nu när jag har boken. Jag gillar ju även grisar så jag tänkte försöka mig på en tildagris och en käppren. Jag fullkomligt älskar boken och blir glad bara av att titta i den så den får helt enkelt betyget 5 av 5.
 
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback